sobota, 20 maja 2017

Warsztaty z kaligrafii



Kaligrafia – Warsztaty


            Kiedy piszę ten artykuł w Naszej Pracowni odbywają się właśnie Warsztaty z Kaligrafii. Ja  (Wojciech Domińczak) też miałem wziąć w nich udział ale zainteresowanie było tak duże że ustąpiłem miejsca mojej córce :) I to ona teraz ćwiczy pismo.
             Magda która te zajęcia prowadzi kiedyś, dawno temu uczyła się u Nas rysunku. Pewnego razu przyniosła rysunek który wszystkich nas wbił w fotel. Praca był niewiarygodna w swym detalu i kompozycji. Magda wybierała się na architekturę na którą z powodzeniem się dostała. Wyróżniała się na kursie.  Rzetelnie robiła wprawki do przyszłego zawodu. Ćwiczyła geometrię i tematy kreatywne . Ale to co wtedy zobaczyliśmy było inne. Arkusz kaligrafii. Dopiero wtedy zorientowaliśmy się że te piękne podpisy na planszach nie wzięły się z niczego.  Tu z prezentujemy jedną z przykładowych prac autorki.

kurs kaligrafii w warszawie



          Kiedyś siedząc na plenerze pomyśleliśmy. A co by było gdyby nasze rysunki okraszone zostały pięknym liternictwem ? I tak ten pomysł zaczął kiełkować. Nawiązałem kontakt z Magdą która prowadzi też Fan Page Kaligrafia oraz uczy w Creativity. I tak oto 20 maja 2017 pierwsze 10 osób dostanie do ręki umiejętność tak rzadką że aż intrygującą. Bo któż teraz pisze odręcznie ? Kaligrafia nie ma pokonać drukarki. Nie mamy zastępować e-maili. Ma być to wielka frajda i posiadanie nietuzinkowej umiejętności. Ja też kiedyś zmieszczę się na tych zajęciach. Bo też chcę pięknie pisać.

Bo czyż taki arkusz nie jest cudowny :

kaligrafia gotycka nauka
Wszystko wykonane odręcznie przez Magdę osobę która nauczy cię tak pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz